• HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 3. Jak provádíte zákrok?

    Odpověď od ProctoClinic: Používáme buď Barronovou ligaci, což je nejšetrnější způsob odstraňování hemoroidů nebo infračervené světlo (měkký laser). Případně kombinaci těchto metod. Určuje je lékař po vyšetření pacienta.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 4. Léčíte děti do 15-ti let?

    Odpověď od ProctoClinic: Ne, neléčíme. V tomto případě je vhodné se obrátit na nemocnice.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 5. Je rozdíl zdali vás navštívím, když mám první potíže nebo se budu léčit přípravky, které si zakoupím v lékárně a přijdu k vám pouze kdyby mi tyto přípravky nepomohly?

    Odpověď od ProctoClinic: Ano, je to rozdíl. Když přijdete při začínajících potížích, tak Vám lékař odstraní hemoroidy během několika málo návštěv. Tím Vám nevznikne žádné časové omezení a nenarušíte si ani pracovní, ani soukromý život. Pokud budete problém odkládat a budete se sám nebo sama léčit, tak se situace může změnit. Můžete si zanedbat prasklinu, která se mnohem jednodušeji hojí, pokud je čerstvá nebo si vypěstujete hemeroidy 4. stupně, kde je možná už jenom operace. A to znamená anestezii, operaci, pobyt v nemocnici a následně rekonvalescenci doma. Je to bolestivá záležitost několika týdnů.

  • Akceptujeme

    13.02.2018 Čím mohou hosté u nás platit?

    Odpověď od Ing. Martin Hedvičák - Měšťanský dům: Akceptujeme kreditní karty, stravenky a samozřejmě hotovost.

  • Co je turbodmychadlo?

    16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Druh oleje?

    16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.

  • Pneumatické ventily?

    16.03.2018 JSOU PNEUMATICKÉ VENTILY – ACTUATORY PRO RŮZNÁ TURBODMYCHADLA STEJNÉ? (NAVENEK VYPADAJÍ SHODNĚ)

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne – každý má jiný otevírací tlak a rychlost.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu