vybavených oken v Evropě. Dřevěné profily jsou vyrobeny z lamelované severské borovice (okna mají zanejvýznamnějším výrobcem takto vybavených oken v Evropě. Dřevěné profily jsou vyrobeny z lamelované ;
dům je ve v našem provedení možnost zajištění všech nezbytných řemeslných prací, tj. tesařské ači její renovace pro váš dům je ve v našem provedení možnost zajištění všech nezbytných řemeslných ;
. V průběhu celé výroby se provádí kontrola kvality - od těžby hlíny až po expedici výrobků. Přísnécertifikovány TZUS Praha, zkoušky se provádí i v MPA Drážďany. V současné době je zaveden a udržován systémdosahují prvotřídní kvality. V průběhu celé výroby se provádí kontrola kvality - od těžby hlíny až po. Všechny výrobky jsou certifikovány TZUS Praha, zkoušky se provádí i v MPA Drážďany. V současné době je ;
shlédnout v 3d modelu na počítači. Výroba krovů je prováděna na základě speciálního software prodřevěné konstrukce. Tím se výrazně snižuje termín samotné montáže. V naší hale dokážeme krov vyřezatstřešních konstrukcí. To vše má možnost zákazník shlédnout v 3d modelu na počítači. Výroba krovů jesamotné montáže. V naší hale dokážeme krov vyřezat, zhoblovat, a povrchově upravit viditelné části ;
střecha tak nebude vypadat "nějak zvláštně", ale mnohem lépe, než ostatní. Odlišnost spočívá v živých. Odlišnost spočívá v živých barvách a lesklé glazuře, díky které si taška udrží svůj vzhled dlouhá léta. ;
PVC-P (mPVC) PVC-P (mPVC) Fólie na bázi měkčeného PVC. Výroba těchto fólií započala v polovině 20), nejčastěji ale mechanického kotvení, kde je fólie v přesahu kotvena k podkladu a následně horkovzdušnězapočala v polovině 20. Století. Jedním z největších průkopníků je i firma Bauder se kterou naše firma( kamenivo, dlaždice ), nejčastěji ale mechanického kotvení, kde je fólie v přesahu kotvena k podkladu a ;
šindele, střešních oken a střešních fólií. Při realizaci je samozřejmostí zajištění úklidu v prostoruzajištění úklidu v prostoru prováděných prací i s následným odvozem suti. ;
– lépe odolává dilatačním změnám podkladu, bezúdržbovost – nemusí se aplikovat žádné nátěry a vneposlední řadě i zpracovatelnost za nízkých teplot – aplikace možná i v mínusových teplotách. K fóliovým– lépe odolává dilatačním změnám podkladu, bezúdržbovost – nemusí se aplikovat žádné nátěry a vneposlední řadě i zpracovatelnost za nízkých teplot – aplikace možná i v mínusových teplotách. K fóliovým ;
zákazníka v co nejkratším čase. Pro použití atypických prostupů střechou, máme vlastní stáčečku, na kteréohýbačce, na které ohneme vše dle přání zákazníka v co nejkratším čase. Pro použití atypických prostupů ;
prachu - mobilní odsávací a filtrační systémy - kloubová odsávací ramene v různých provedeníchsystémy - kloubová odsávací ramene v různých provedeních - odsávací svářečské a brusičské stoly ;
služeb v této oblasti. Umíme zpracovat široké spektrum studií dle Vašich požadavků a zadání. Umíme? Chcete si udělat reálnou představu o tom jak bude vypadat Váš nápad? Pak využijte našich služeb v této ;
OCR. Kamerové systémy používáme v celém rozsahu možných aplikací a stupni složitosti v závislosti napoužíváme v celém rozsahu možných aplikací a stupni složitosti v závislosti na výrobní lince nebo ;
Vývoj výrobku Vývoj výrobku Zajišťujeme komplexní služby konstrukční kanceláře v oblasti vývojeMKP (FEA). V neposlední řadě poskytujeme kompletní servis při vyhotovení výkresové dokumentacekanceláře v oblasti vývoje výrobku nebo samostatných dílů. Naše činnost je zaměřena nejen na vývojpevnostních analýzy a výpočtů pomocí MKP (FEA). V neposlední řadě poskytujeme kompletní servis při vyhotovení ;
lineárními linkami. Linku je možné vybavit více karusely v jednom pracovišti. Lineární výrobní linkykarusely v jednom pracovišti. Lineární výrobní linky: Lineární asynchronní linky umožňují výrobu a ;
Auto. Jedná se zejména o zástavbu motoru, podvozku a karoserie. Vývoj probíhá v místě zákazníkaagregátů. Součástí vývoje je například instalace řadícího mechanismu do interieru automobilu. Vvozu pro ŠKODA Auto. Jedná se zejména o zástavbu motoru, podvozku a karoserie. Vývoj probíhá v místěautomobilu. V současné době probíhá vývoj na novém typu vozu ŠKODA Auto. ;
statických výpočtů pro většinu konstrukcí či jednotlivých komponentů. V rámci těchto výpočtů jsmevětšinu konstrukcí či jednotlivých komponentů. V rámci těchto výpočtů jsme schopni určit deformace ;
Podpora marketingu Podpora marketingu V rámci podpory marketingu Vám náš grafický tým zhotovínabízíme Konstrukční kancelář Pardubice Rosice Pardubice VII Praha Karlín Praha 8 V rámci podpory ;
zpracování 3D modelů, databází knihovních dílů apod. V rámci reversního engineeringu jsme schopni velmi. Používáme nenjovější metody v oboru (3D měřící pracoviště a scenery atd.). • 3D modely, knihovní dílydílů apod. V rámci reversního engineeringu jsme schopni velmi přesně identifikovat konstrukci, nebosamostatný díl a provést reálný výrobek do 3D a 2D dat. Používáme nenjovější metody v oboru (3D ;
automobilů popř. jednotek pro kabinu řidiče. Stejně jako v předchozím případě se jedná o návrh rozmístění. jednotek pro kabinu řidiče. Stejně jako v předchozím případě se jedná o návrh rozmístění komponentů, návrh ;
přinesly již řadu úspěchů v této sekci stavebních strojů. Teleskopické manipulátory: Dalšímipřinesly již řadu úspěchů v této sekci stavebních strojů. Teleskopické manipulátory: Dalšími stavebními ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu