• Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.

  • Nábytek na míru - různé velikosti

    01.12.2016 Je to samozřejmost, že výrobci nábytku, postelí, křesel, židlí, vyhoví bez problémů potřebám velkých lidí a zhotoví jim nábytek „na míru“?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Nelze obecně říci, že všichni výrobci vyrábějí nábytek v různých velikostech, ale u kvalitních výrobců je již samozřejmé, že vysokému, nebo naopak malému, zákazníkovi vyhoví. Nebude to však běžné ve většině obchodních domů, pokud neprodávají nábytek ve více rozměrech. A nejde jen o nábytek sedací a lehací, ale také o výšku kuchyňských linek. U partnerů s velkým rozdílem výšek, pokud oba vaří, lze potřebu různé výšky pracovních ploch a mycích a varných úrovní řešit výškově stavitelným kuchyňským ostrůvkem. Dnes je mnoho zajímavých systémů, jen je využít. Nebo je možné mít pracovní plochy rozdílné výšky pro menšího a pro většího z partnerů. Ale to výrobci kuchyní umí, ale zase jen někteří. U stanovení výšky kuchyňských linek se dělá hodně chyb i pro lidi menšího vzrůstu – je třeba, aby se člověk nehrbil, měl kam dát nohy, tedy aby u linky nemusil stát jako Charlie Chaplin v roli tuláka Charlie.

  • Druh oleje?

    16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu