16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.
16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.
16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.
16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.
16.03.2018 PROČ MOJE AUTO ZAKOUŘÍ NAMODRALÝM DÝMEM NA SEMAFORECH?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to jasný symptom problému na turbodmychadle. Během volnoběžných otáček se dostane přes turbodmychadlo do sání a intercooleru olej, který po akceleraci naráz shoří v motoru.
16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".
19.07.2018 Co je rekuperace a rekuperační jednotka
Odpověď od WAFE s.r.o.: Rekuperace je obecně zpětné získávání energie. Ve WAFE se zabýváme rekuperací tepla obsaženého ve vzduchu vašeho domu – naše technologie (rekuperační jednotka) slouží k tomu, abyste mohli větrat a přitom neztráceli teplo, které v domě máte. Zároveň dochází k odfiltrování alrgenů, smogu a prachu a ke zpětnému zisku vlhkosti.
19.07.2018 Kolik stojí rekuperační jednotka WAFE 350 EFS?
Odpověď od WAFE s.r.o.: Cena rekuperační jednotky WAFE 350 EFS je 86.900,- Kč bez DPH. Na cenu ventilačního systému s rekuperací je nutné hledět komplexně. Doporučujeme hodnotit následující: Pořizovací náklady - ty zahrnují vždy cenu jednotky, cenu doplňků k jednotce, cenu projektu, cenu rozvodů vzduchu s instalačním příslušenstvím a cenu instalačních prací. WAFE nabízí vždy komplexní řešení, které si může zákazník porovnat s konkurencí. Naší filozofií je vysoká kvalita, čemuž odpovídá i výběr komponentů. Věříme, že na srdci ventilačního systému - rekuperační jednotce - není rozumné šetřit, a proto nabízíme prémiový výrobek. Provozní náklady rekuperace - porovnávejte cenu filtrů, frekvenci jejich výměny, snadnost údržby a celkovou účinnost systému. Celkový efekt rekuperace na snížení energetické náročnosti budovy ovlivňuje spotřeba elektřiny, kterou rekuperační jednotka při nastaveném průtoku vzduchu potřebuje. Vysokou energetickou účinnost jednotek WAFE umožňují kvalitní ventilátory německých výrobců a EFS systém, díky němuž jednotka v zimě nepotřebuje předehřev. S WAFE nepotřebujete používat ani zvlhčovače vzduchu, protože entalpický systém pomáhá udržovat vlhkost na přirozené úrovni. Záruční podmínky - WAFE nabízí standardní záruční dobu na rekuperační jednotku 2 roky. Při využití našeho programu WAFE LongLife Warranty můžete prodloužit záruku jednotky až na 5 let. Možnosti čerpání dotací - nezanedbatelným parametrem je možnost využití programu Nová zelená úsporám. NZÚ umožňuje čerpání dotace až do výše sto tisíc korun pro ventilaci s rekuperací v případě rekonstrukcí. Celková dotace na snížení energetické úspory novostaveb s rekuperací je až čtyři sta tisíc korun. Ne všechny ventilační systémy s rekuperací splňují podmínky pro čerpání. Jednou z podmínek je například minimální účinnost rekuperační jednotky - aktuálně na úrovni 75 % pro centrální systémy a 70 % pro decentrální (lokální) systémy.
19.07.2018 Můžu si otevřít okna, když je rekuperační jednotka v provozu?
Odpověď od WAFE s.r.o.: Okna si samozřejmě otevřít můžete! Pokud to však uděláte v zimě, systém rekuperace ztrácí smysl. Navíc, po instalaci systému zjistíte, že doma máte tak svěží vzduch, že vás ani nenapadne okno otevřít. Většina z nás nežije na horách ani u moře a otevřené okno a průvan zejména ve městech a při nepříznivých klimatických podmínkách znamená nechat dovnitř proniknout prach, smog, alergeny, a nikoli čerstvý svěží vzduch.
19.07.2018 Může rekuperace nahradit klimatizaci?
Odpověď od WAFE s.r.o.: Nemůže. Rekuperační jednotka není standardně vybavena žádným chladícím agregátem. Jednotka může pouze „chytře“ využívat rozdílu v denních a nočních teplotách a váš dům „předchlazovat“ díky funkci By-Pass. WAFE vyvíjí chladicí moduly, které fungují na zdravějším principu než klasická klimatizace, která je často zodpovědná za naše angíny a chřipky.
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu