16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.
16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.
16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".
01.12.2016 Mají dnes lidé měřící kolem dvou metrů větší problém optimálně si zařídit domácnost než jedinci o něco menší?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, vždy lidé velcí nebo malí, proti lidem s průměrným vzrůstem, mají problémy nejen se zařizováním bytů, ale i přímo s obytnými prostory, jejich výškou, okny, dveřmi. Malí lidé nedosáhnou na okenní kliku, velcí se musí sehnout ve dveřích, ale naopak si bez problémů zavěsí záclony a závěsy bez použití schůdků či štaflí. Takže již standardní stavba se může stát prvním problémem. Vybavení bytu nábytkem bývá pro vysoké lidi dražší. Příplatky jsou u některých prodejců a výrobců za prodlouženou délku kostry postele, vkládacího roštu, s ním kompatibilní matrace, dražší bývají lůžkoviny, přikrývky, povlečení, prostěradlo. A postel, nejen v rozměrech, ale v kvalitě lehací plochy, je nesmírně důležitá pro každého člověka, pro vysoké lidi obzvláště. Páteř vysokých lidí je více namáhána než u lidí menších. Křesla a pohovky se dělají u některých zejména zahraničních firem v rozměrech mini, medi, maxi – takže je možno přímo zakoupit potřebnou velikost. Některé tuzemské firmy vyhoví spotřebiteli zvýšením výšky sedadla pomocí vyšších noh křesla, pohovky. Jen, pokud se s výškou pojí i větší hmotnost, se nesmí, pro vyšší únosnost, zapomenout na zpevnění kostry sedacího nebo lehacího nábytku. A samozřejmě, když je použito více materiálu, bývá cena výrobku vyšší.
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu