01.12.2016 Páteř při ergonomickém sezení má být ve svém fyziologickém tvaru, tedy dvojitě zakřiveném tvaru, jaký má být sedací nábytek?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Základ správného sezení začíná v sedadle. Sedací nábytek má mít takové sedadlo, tak řešené, aby podporovalo správné naklopení pánve (sedět se má na sedacích hrbolech). U čalouněného nábytku je nutné umět správně vybrat čalounické materiály a dobře navrhnout konstrukci čalounění sedadla od nosného základu sedadla až po potahový materiál. Správně vytvořená a výškově umístěná (u pracovních židlí nejlépe výškově nastavitelná) bederní opěrka je, samozřejmě, rovněž důležitá. Ale sedadlo je základ.
01.12.2016 Jak ergonomicky správně stát při práci doma i na pracovišti?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Pracovní plocha musí být v takové výšce, aby lidé při práci stáli a pracovali s kolmou osou páteře a páteř byla ve fyziologickém tvaru, vždy jedna noha má být podepřena a nohy se mají v podepření pravidelně střídat. Ale stejně po delší době při dlouhodobé práci vestoje je riziko vzniku bolesti zad. Proto je vhodné mít výškově stavitelný pracovní stůl a střídavě stát a sedět.
01.12.2016 Jaký interiér je ergonomický?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: S přímými průchody od oken, dveří, s nekluznou podlahou, s neklouzavými koberci, s nábytkem bez ostrých hran a rohů, s kvalitním celkovým i místním osvětlením, se sníženou hlučností technickými prostředky, dobře čistitelný.
01.12.2016 Mají dnes lidé měřící kolem dvou metrů větší problém optimálně si zařídit domácnost než jedinci o něco menší?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, vždy lidé velcí nebo malí, proti lidem s průměrným vzrůstem, mají problémy nejen se zařizováním bytů, ale i přímo s obytnými prostory, jejich výškou, okny, dveřmi. Malí lidé nedosáhnou na okenní kliku, velcí se musí sehnout ve dveřích, ale naopak si bez problémů zavěsí záclony a závěsy bez použití schůdků či štaflí. Takže již standardní stavba se může stát prvním problémem. Vybavení bytu nábytkem bývá pro vysoké lidi dražší. Příplatky jsou u některých prodejců a výrobců za prodlouženou délku kostry postele, vkládacího roštu, s ním kompatibilní matrace, dražší bývají lůžkoviny, přikrývky, povlečení, prostěradlo. A postel, nejen v rozměrech, ale v kvalitě lehací plochy, je nesmírně důležitá pro každého člověka, pro vysoké lidi obzvláště. Páteř vysokých lidí je více namáhána než u lidí menších. Křesla a pohovky se dělají u některých zejména zahraničních firem v rozměrech mini, medi, maxi – takže je možno přímo zakoupit potřebnou velikost. Některé tuzemské firmy vyhoví spotřebiteli zvýšením výšky sedadla pomocí vyšších noh křesla, pohovky. Jen, pokud se s výškou pojí i větší hmotnost, se nesmí, pro vyšší únosnost, zapomenout na zpevnění kostry sedacího nebo lehacího nábytku. A samozřejmě, když je použito více materiálu, bývá cena výrobku vyšší.
01.12.2016 Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, záleží. Lékaři doporučují, aby při sezení byla páteř ve svém fyziologickém (přirozeném) dvojitě zakřiveném tvaru. Abychom toho docílili, je třeba, aby sedadlo bylo správně řešené. U nečalouněných sedadel se má plocha sedadla v zadní části plynule zvedat v úhlu cca 30 stupňů. Vidět je to na historických tramvajových nebo železničních sedadlech, nebo na „škamnách“, tedy školních lavicích z dob Rakouska-Uherska a první republiky. U čalouněných sedadel se toho dociluje vhodnou volbou materiálů a konstrukcí čalounění. Takže na pohled nic nepozorujeme, až po usednutí zjistíme, zda je sedadlo správně řešené. Sedadlo, jeho řešení, je základ pro tvar celé páteře. Bederní opěrka je pomocné, i když důležité, zařízení.
16.11.2017 3. Jak provádíte zákrok?
Odpověď od ProctoClinic: Používáme buď Barronovou ligaci, což je nejšetrnější způsob odstraňování hemoroidů nebo infračervené světlo (měkký laser). Případně kombinaci těchto metod. Určuje je lékař po vyšetření pacienta.
16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.
16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.
16.03.2018 PROČ MOJE AUTO ZAKOUŘÍ NAMODRALÝM DÝMEM NA SEMAFORECH?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to jasný symptom problému na turbodmychadle. Během volnoběžných otáček se dostane přes turbodmychadlo do sání a intercooleru olej, který po akceleraci naráz shoří v motoru.
16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu