• Vysocí lidé mají často problémy s páteří.

    01.12.2016 Vysocí lidé mají často problémy s páteří. Je pro lidi větší výšky záchranou před potížemi s páteří velikostně vhodný sedací a lehací nábytek?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Nábytek „na míru“ nejen velikostí, ale stejně tak ergonomickým řešením funkčních ploch, je velkým pomocníkem pro každého, nejen pro lidi vysoké, ale není samospasitelný. Kvalitní sedací a lehací nábytek je pomocníkem, když se jej uživatel naučí správně užívat (příklad: špatně nastavená pracovní židle nepomáhá, ale naopak může ubližovat). A dále: člověk není pytel kostí, složený na sedadlo a „nábytku, starej se“. Člověk se sám musí starat, aby zaujímal a stále si kontroloval správné držení těla při stání, sezení, práci. Vhodnými a dobře prováděnými cviky je třeba, aby zpevňoval své svaly, úměrným pohybem udržoval pružnost těla. Pokud vysoký člověk dokáže zachovat svaly pevné, pružné, nejsou u něj rizika bolestí apod. problémů páteře tak velká, jako u menších lidí s „hadrovitým“ tělem. Pokud se vysoký člověk vybaví správně zvoleným nábytkem (i když počáteční náklady budou vyšší), bude udržovat lékaři doporučený životní styl s minimem stresů včetně dostatku spánku na kvalitní lehací ploše, vytvoří si předpoklad pro zdraví i atraktivitu do vysokého věku.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 4. Léčíte děti do 15-ti let?

    Odpověď od ProctoClinic: Ne, neléčíme. V tomto případě je vhodné se obrátit na nemocnice.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Zamodralý dým?

    16.03.2018 PROČ MOJE AUTO ZAKOUŘÍ NAMODRALÝM DÝMEM NA SEMAFORECH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to jasný symptom problému na turbodmychadle. Během volnoběžných otáček se dostane přes turbodmychadlo do sání a intercooleru olej, který po akceleraci naráz shoří v motoru.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu