01.12.2016 Vysocí lidé mají často problémy s páteří. Je pro lidi větší výšky záchranou před potížemi s páteří velikostně vhodný sedací a lehací nábytek?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Nábytek „na míru“ nejen velikostí, ale stejně tak ergonomickým řešením funkčních ploch, je velkým pomocníkem pro každého, nejen pro lidi vysoké, ale není samospasitelný. Kvalitní sedací a lehací nábytek je pomocníkem, když se jej uživatel naučí správně užívat (příklad: špatně nastavená pracovní židle nepomáhá, ale naopak může ubližovat). A dále: člověk není pytel kostí, složený na sedadlo a „nábytku, starej se“. Člověk se sám musí starat, aby zaujímal a stále si kontroloval správné držení těla při stání, sezení, práci. Vhodnými a dobře prováděnými cviky je třeba, aby zpevňoval své svaly, úměrným pohybem udržoval pružnost těla. Pokud vysoký člověk dokáže zachovat svaly pevné, pružné, nejsou u něj rizika bolestí apod. problémů páteře tak velká, jako u menších lidí s „hadrovitým“ tělem. Pokud se vysoký člověk vybaví správně zvoleným nábytkem (i když počáteční náklady budou vyšší), bude udržovat lékaři doporučený životní styl s minimem stresů včetně dostatku spánku na kvalitní lehací ploše, vytvoří si předpoklad pro zdraví i atraktivitu do vysokého věku.
16.11.2017 4. Léčíte děti do 15-ti let?
Odpověď od ProctoClinic: Ne, neléčíme. V tomto případě je vhodné se obrátit na nemocnice.
16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.
16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.
16.03.2018 PROČ MOJE AUTO ZAKOUŘÍ NAMODRALÝM DÝMEM NA SEMAFORECH?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to jasný symptom problému na turbodmychadle. Během volnoběžných otáček se dostane přes turbodmychadlo do sání a intercooleru olej, který po akceleraci naráz shoří v motoru.
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu