19.07.2018 Můžu si otevřít okna, když je rekuperační jednotka v provozu?
Odpověď od WAFE s.r.o.: Okna si samozřejmě otevřít můžete! Pokud to však uděláte v zimě, systém rekuperace ztrácí smysl. Navíc, po instalaci systému zjistíte, že doma máte tak svěží vzduch, že vás ani nenapadne okno otevřít. Většina z nás nežije na horách ani u moře a otevřené okno a průvan zejména ve městech a při nepříznivých klimatických podmínkách znamená nechat dovnitř proniknout prach, smog, alergeny, a nikoli čerstvý svěží vzduch.
12.11.2018 Co si přeji?
Odpověď od Malíř obrazů – prodej originálních maleb – Doris Tesárková Oplová: • Co si přeji na svém obraze? Jedná se o portrét, malbu podle fotografie, abstrakci, poezii či Váš sen... • Jak velký obraz chci? Chcete malbu na stěnu či obraz na plátně přes celou zeď? Nebo jen malý obrázek k dotvoření atmosféry interiéru? Když si to neumíte představit, doporučuji pobíhání po bytě s metrem a malířskou (žlutou) lepenkou. Lepenkou si na zdi vyznačte formát budoucího kusu umění. Je to velice jednoduchý fígl, jak zjistit vhodnou velikost obrazu. • Preferuji nějakou techniku? Osobně preferuji olejomalbu či malbu akrylem. Pro nějaké efekty je ideální kombinovaná či jiná speciální technika. S touto věcí Vám ráda poradím.
27.08.2019 Je možné u divadla zaparkovat?
Odpověď od Divadlo Kalich: Přímo u divadla zaparkovat nelze. Nejbližší placené parkoviště se nachází na Karlově náměstí. Možno využít záchytná parkoviště P+R na okrajích Prahy, aktuální přehled volných míst: http://www.dpp.cz/parkoviste/
27.08.2019 Jak se k vám dostanu?
Odpověď od Divadlo Kalich: Nejbližší stanice metra: Můstek (linky A, B), Muzeum (linky A, C), Národní třída (linka B), Karlovo náměstí (linka B). Nejbližší stanice tram: Vodičkova, Lazarská, Spálená, Národní třída, Václavské nám., Karlovo nám.
10.02.2024 Jak zabezpečujete, aby lepicí páska nepoškodila podlahu, a co děláte pro ochranu podlahových lišt?
Odpověď od Malířské práce - Hervert & Jašek: Při výběru lepicí pásky preferujeme varianty, které se snadno odstraňují a minimalizují stopy na podlaze a lištách. Během aplikace dbáme na opatrné postupy, abychom předešli možnému poškrábání nebo otiskům na podlaze. S precizností oblepujeme podlahové lišty a další části, abychom zajistili, že zůstanou nepoškozené a udrží si svůj původní vzhled během celého malování.
01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.
01.12.2016 Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, záleží. Lékaři doporučují, aby při sezení byla páteř ve svém fyziologickém (přirozeném) dvojitě zakřiveném tvaru. Abychom toho docílili, je třeba, aby sedadlo bylo správně řešené. U nečalouněných sedadel se má plocha sedadla v zadní části plynule zvedat v úhlu cca 30 stupňů. Vidět je to na historických tramvajových nebo železničních sedadlech, nebo na „škamnách“, tedy školních lavicích z dob Rakouska-Uherska a první republiky. U čalouněných sedadel se toho dociluje vhodnou volbou materiálů a konstrukcí čalounění. Takže na pohled nic nepozorujeme, až po usednutí zjistíme, zda je sedadlo správně řešené. Sedadlo, jeho řešení, je základ pro tvar celé páteře. Bederní opěrka je pomocné, i když důležité, zařízení.
16.11.2017 1. Bolí to?
Odpověď od ProctoClinic: Prah bolestivosti má každý jiný. Není to bolest. Spíš by bylo vhodné hovořit o tlaku. Naši lékaři používají znecitlivující mast při vyšetření a zákroku.
16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.
16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu