+420 474 637 111
+420 474 637 111
Městský úřad v Chomutově poskytuje veškeré potřebné informace občanům. Můžete použít také elektronickou podatelnu.
Magistrát města poskytuje služby veřejné správy. V jeho kompetenci je agenda v rámci tzv. přenesené působnosti (vydávání osobních a cestovních dokladů, stavební povolení apod.) a také samosprávná agenda města.
V rámci této sekce jsou vám tedy k dispozici veškeré informace týkající se magistrátu. Naleznete zde seznam odborů Magistrátu města včetně příslušných kontaktů, abecední seznam všech pracovníků, ale také všechny dokumenty Magistrátu i s úřední deskou.
Z dalších informací pro občany jsou k dispozici pravidla pro poskytování informací, povinně zveřejňované informace a také základní životní situace občana, které mu Magistrát pomáhá řešit.
+420 474 637 111 | hlavní telefon |
+420 474 652 777 | Alt |
+420 474 652 777 | Fax |
podatelna@chomutov-mesto.cz | |
tajemnik@chomutov-mesto.cz | |
epodatelna@kr-ustecky.cz |
http://www.chomutov-mesto.cz | website |
Po | 8 - 17 | ||
Út | 8 - 15 | ||
St | 8 - 17 | ||
Čt | 8 - 15 |
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu